Redo för Spanien!

Arbetsveckan är slut! Min arbetsvecka var över vid 09:30 i morse. Då åkte jag hemåt och lade mig på sängen.. skulle bara vlia lite. Vaknade 13:40. Haha blev ganska paff för jag trodde det gått max en timme sen jag kröp ner under täcket.
Gick upp och duschade. Sen påbörjade jag packandet med att försöka byta hjulen på min resväska.. det var lättare sagt än gjort. Första hjulet bytte jag på 10 min. Det andra tog ungefär en timme(!) Är ganska bökigt när man nästan måste krypa in hel innanför fodret för att se vad man gör, samtidigt som man ska hålla i på utsidan, rikta in den yttepytte lilla skruven och hantera mejseln samtidigt... Nu är det gjort och jag hoppas det ska sitta ;)
Nu är väskan packad och jag laddar för morgondagen. Var iväg till Skärholmen en sväng och shoppade lite småprylar och nya leggings.
Vart jag ska? San Sebastian, Spaniens mathuvudstad! Årliga årsmötesresan för Sveriges Bagare och konditorer. Resan är min vinst i SM. Ska bli så skoj att få åka iväg. Med likasinnade och bara koppla av.
Nu börjar det bli dags för sängen igen. Få se om jag knappar in något mer innan jag åker i morgon. Annars återkommer jag till veckan med bilder mm. :D
Ta hand om Sverige!
Här ska jag bo till på Söndag :D
Tror jag kommer trivas med den utsikten...
~
Jorden är rund för att det inte ska finnas några gränser
-
Loesje
~
♥Dalkullan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0