Utlovade bilder!

Nu börjar jag så smått komma ikapp. Hade så mycket energi idag att jag faktiskt ställde mig och gjorde biffar och köttbullar idag när jag kom hem från jobbet.
Det är märkligt vad dagsljuset ger energi! Lite sömn sitter inte heller fel. Det gör liksom tillvaron lättare.
Blev intervjuad idag. Tidningen Mitt i Östermalm ringde mig på bageriet och ställde en hel rad frågor. Jag svarade så gott jag kunde och ska fotograferas i morgon eftermiddag. Skickade dessutom iväg 2 recept aldeles nyss som oxå ska med :) Spännande!
Nu ska ni få de utlovade bilderna! Sitter hemma i soffan och har laddat in dem i datorn. Nu ska de upp i bloggen bara...
Så såg mitt hörn ut när jag skulle sätta igång med mitt genrep. Var sak på sin plats.

Även här ordning och reda. Ett stick fullt med prylar i ett organiserat kaos!

5 timmar senare...
Mitt arbetsbord redo i Göteborg, dagen-D!

Spännd, låååång väntan på domen.

Mitt skådebröd.

Mina Wienerbröd och bullar.

Fotografering med sponsorer :)

Bästa frukostbröd!!

Bästa Wienerbröd!!

Glad bagare!
Hade tid över för lite fotografering även under bakningen :)
Bill Medley & Jennifer Warnes – (I've Had) The Time Of My Life
♥Dalkullan



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0