Helt slut - Slutfas

Sitter i detta nu på tunnelbanan. Jag är på väg mot dagens tidsträning. Vi är inne på sista veckan nu. Nästa söndag packar vi ihop det sista och far ner till Frankrike!

Igår var jag och Susanna på Jästbolaget och tränade. Vi kavlade wiener, gjorde vete och fixade och trixade.. När vi skulle göra förberedelserna för idag söndag upptäckte jag att mina skålar till jordgloben låg hemma... Nånstans... Det fick bli en improvisation och Globen blev kantig kring polerna. Idag är skålarna med i ryggsäcken och morgondagens jordklot kan bli just det, ett klot.

Jag satt och kollade på bilder på mitt skådebröd här om dagen. Kan konstatera att det hänt en hel del sen i somras. Grundidén är den samma men ändå helt totalt omvandlad. Finishen är betydligt bättre och färgmässigt händer det mer. Är ni lite nyfikna nu?
Jag lovar er en bildserie som visar hur det utvecklats. Är dock osäker hur mycket man ska våga avslöja online innan tävlingen är över ;)
Men bilder kommer. Bilder på allt!

Nu är det dags å byta till Pendeltåget. Ha en fin dag!

<3 Dalkullan


Kommentarer
Postat av: Mostääär

Ta inga risker - visa bilder efter tävlingen!! Kram!

2012-10-28 @ 17:29:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0