EM Guld!

Måste börja med att säga att det gick vägen!! Jag har bärgat ett EM Guld i lag. Ett individuellt Brons och ett innovationspris. All träning, allt slit gav resultat. 
Tisdag och onsdag förra veckan var två väääldigt nervösa dagar. Min mage fladdrade av miljontals fjärilar. Så mår jag varje gång före tävling men det är som bortblåst när jag anmäler mig ;) Onsdagsmorgonen var det så illa att jag till frukost fick i mig ett halvt glas äppeljuice och totalt en matsked yoghurt.. Allt jag ville var att få komma igång med tävlandet. Vi startade tävlingen prick 8 och 1 minut senare var jag hellugn igen. Full fokus och STOR bakarglädje! Jag och Susanna betedde oss som om vi var kvar i Rotebro på träningen. Sjöng, pratade och skojade. En av de saker vi fick mycket beröm för var att vi genom hela tävlingen var ett lag som hjälpte varandra. När S t.ex. låg lite efter med sitt och jag låg lite före hoppade jag över och penslade hennes vetebröd. 
Inför prisutdelningen var det sen lika nervöst. Allt sades på franska, tyska och engelska. Därför blev det lite oklart vilket pris som delades ut när vi blev uppropade och fick första priset, lagguldet. Vi blev lika glada för det och än gladare när vi förstod vad det var för pris. Gladare blev vi sen när vi slutligen kammat hem 5 av 8 priser :D
 
 
Känner att bilderna säger nog. Glädjen är enorm!
 
Nu har jag en vecka ledigt och sitter i Järna och ska bara vara! (Något jag är värdelös på)
 
♥Dalkullan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0