28/5 2012

Det här med EM temat snurrar titt som tätt i skallen.. Frågade på jobbet idag vad det första mina kollegor tänker på när jag säger OS.. Jag fick följande svar (utan att nämna namn...)
-Ringarna
-Forsbergs straff -94
-Ringarna
-Nakna män som rullar runt i lera
Ja vad säger man ;)
Men vid diskussionen med Sandra fick jag några idéer jag sedan provade efter jobbet. Ska se i morgon hur de blir avbakade.
Idag har värmen irrat bort sig en aning. Det blåser kyligt och jag misstänker att det börjar regna innan natten.
Jag som är en riktig fryslort tänker ta en varm härlig dusch och sedan krypa ner under mitt goa täcke.
Denna bild tog jag när jag fått igång elden i ugnen innan pizzabakningen sist jag var hemma. Mys med Mor, far, mormor, morfar, moster, Micke, farmor och Kim.
~
Never forget that only dead fish swim with the stream.
Malcolm Muggeridge
~
♥Dalkullan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0