tjugosjätte i sjätte tjugohundratolv

Som jag älskar att baka! Är det inte jobb eller träning så är det små projekt hemma. Jag är helt slut i kropp och knopp idag efter 12 timmar på språng i bageriet men jag spinner vidare här i soffan. Klurar på kombinationer och uppslagningar. 
 
Igår var jag och moster ut till Arlanda och vände för att lämna min gamla kamera till min kära syster som i morse flög över atlanten till Kanada! Är så glad för hennes och Sonjas skull. 2 bästa kompisar på äventyr. Mina småsystrar och tokstollar. 
Våra traditionsenliga foton vid Grånäs kameran riggad med självutlösare och jag som springer in i bild och hoppar upp mellan de bästa <3
Bilderna är från vår söndagsprommenad runt hängbron :D
 
 

Nu börjar det vara läge för att dyka ner bland täcken och kuddar och sova en stund :) 
 
Sonja Aldén – Du är allt
 
 
En del behöver lugn för att arbeta,
andra behöver arbeta
för att känna sig lugna.
 
♥Dalkullan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0