Natta!

Nu är jag påväg in mot jobbet. Blir träning nu och vid 01 är det jobba som gäller ;) Igår kväll när jag tränade kom jag på några skådebrödsideer som jag ska testa idag! Samtidigt jobbar jag på att ta fram ett matbröd att vara nöjd med. Hur kommer det sig att man får som värst hemlängtan dagarna strax innan man får åka? Om 4 dagar far jag uppåt. Är smått trött på tunnelbanor och grå betonghus. Jag vill ha cykelturer och röda stugor med vita knutar. Gröna skogar och fri luft. Å tänk sen vad skönt att få sova och inte ha någon väckning inställd! Wow vad det ska bli skönt. Skulle kolla på film med min sambo nu på eftermiddagen. Det tog inte lång stund innan jag somnade som en stock. Hade dock larm ställt så jag skulle hinna både tupplur, dusch och em-träning. Vad mosig man blir av att sova så innan man ska iväg. Inte så lite motigt att köra igång samtidigt som sambon fick krypa ner under täcket och sova flera timmar till :/ men ja ä inte bitter! Ja får väl trääna ja. Nu har det blivit dags att hoppa av tunnelbanan! Ha det fint allesamman och sov gott ;) Jag ska se till att Östermalmsborna får nybakt bröd till frukost i morrn bitti! <3 Dalkullan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0