3/4 av juniorlandslaget

Nu har jag landat i soffan efter två dagar i Rotebro. Vi har haft ännu en träningsomgång. Våra träningar innebär massa baka, skratt, uppgivenhet, pepptalk, bra idéer och en stor dos inspiration.
Denna gången var det tyvärr bara 3/4 av laget som kunde komma. Vi saknade vår Pitepojk Patrik som hänger på Utö. Men vi körde vårt race och har nu en paus från gemensamma träningspass. Först i augusti är det dags igen.. Men ja till dess ska ett helt sortiment sitta. Det vill säga: 60 frallor, 60 bullar, 60 wienerbröd, 17 matbröd och ett skådebröd. Låter inte så farligt? Nä inte om man bortser från tidsgränsen. 5 timmar. Oh ja! De blir till å träna på egen hand det här ;)
Efter nästa träningsomgång ska vi få veta vilka 2 som kommer få representera Sverige i EM.
Med andra ord. Nervöst, envist, ihärdigt tränande fram tills dess.

Innan det ska jag dock ta mig ut i Skärgården en sväng. Eftersom jag har en ledig lördag jag inte vet hur jag ska spendera bestämde jag mig för att jobba på mitt sommarbageri på Sandhamn :D Det kommer bli skönt att få åka ut och bara nöjesbaka lite!
Drar ut direkt efter jobbet i morgon.

<3 Dalkullan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0