kort inlägg

Måste ju tacka för igår! Ni var 101 unika läsare ♥
Idag blir det inget längre inlägg för om 5 timmar ska jag gå upp för att ta mig till jobbet. Men i morgon förmiddag ska jag knåpa ihop något. Om inte annat till min nya blogg! Dalarnas Tidningar mailade mig tidigare efter tips och undrade om jag vill börja blogga för dem. Så från och med idag är jag en av "Pralins" bloggare :) Kommer inte skriva något där heller idag.. måste vila en stund. Men det kommer!
Idag stod jag i 4 timmar och handkavlade knäckebröd. det känns i axlarna och handflatorna nu vill jag lova ;) I natt däremot blir det ingen kavling. Då blir det 80 kilos degar och 300 gradiga ugnar. Få se hur det blir. Min första natt sen vi började renoveringen.. Men det är bara 4 timmar jag är själv.
Nu säger jag god natt!
♥Dalkullan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0