Söndagsmorgon

Då var det söndag idag. Ledig hela långa dan :) så jag tog sovmorgon och vaknade inte förrns 7! Superskönt att sova sig pigg. Vakna och få ligga kvar och se på en film samtidigt som man äter frukostflingorna.
Nu har jag i snigelfart tagit mig från sängen, i kläderna och ut i den grå-slaskiga stockholms världen. Jag sitter på t-banan och är på väg till bageriet. Lyckades glömma min väska där igårkväll. Så om jag ska kunna uträtta något idag måste jag hämta den först.

Igår gjorde jag inte mindre 13,5timme i bageriet. Först jobbade jag natten. Gick för övrigt jättebra. Sen efter några timmars paus åkte jag tillbaka och SM tränade 5 timmar.
Jag tränade på vete och skådebröd och efter lite utvärdering med Stefan kom vi fram till några riktigt coola idéer.
Jag ska testa några av dom i eftermiddag.
Nu när allt är igång på allvar börjar jag bli riktigt pepp! Det bara snurrar i skallen av idéer som vill bli testade. Är revanchsugen och vill visa mig själv att jag kan bättre. Bättre än vad jag åstadkom sist.

Idag vill jag passa på att gratulera en av mina mottävlande. En av de bästa! Min fina vän Kim :)
Grattis på 21 årsdagen!!


<3 Dalkullan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0