En ledig söndag.

Ett snabbt inlägg medan jag sitter på tunnelbanan hem.
Jag beklagade mig halvt om halvt igår att det är jobbigt med ledig tid.. Därför gick jag i morse upp 7 för att tvätta. När det var klart bytte jag om och tog en promenad till Skärholmen.
När jag uträttat det jag skulle och fönstershoppat klart tog jag t-banan till jobbet. Stefan hörde av sig när jag som bäst höll på med tvätten. Han undrade om jag hade lust att komma och diska av lite och flytta in grejer i nya fina bageriet. I brist på annat har jag nu ägnat 5 timmar åt att diska alla plåtar och degbackar. Möblerat in i bageriet och blandat surdegar till morgondagen.

Vet inte om jag nämnt det tidigare men det blir SÅ fint!
Välkomna att komma å kolla :)


Nu är det läge att ta sig hem och i säng. I natt ringer klockan 01;15. Då är det bara att kliva upp och kravla till nattbussen. En nattlig promenad kungsan-valhalla. Ja det blir uppfriskande det!


<3 Dalkullan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0