Övning ger färdighet

Är tillbaka i vardagen med dubbelpass. Har jobbat natt denna veckan och tränat varje kväll innan jobbet. 
Dagtid försöker jag samla sömn.. så mkt jag bara kan (vilket jag inte är så duktig på..) men nu har jag bara 2 nätter till sen har jag semester igen. Skönt ;) Under helgen kommer jag "bara" träna och inte jobba. Tänk vad skönt att vid midnatt kunna åka hem och sova istället för att dra igång morgonens degar! 
Träningen kan jag inte ta semester från för på onsdag är det gemensam EM-träning igen. Den sista där alla fyra i laget får vara med. För efter torsdagens pass kommer vi få det nervkittlande svaret.. VILKA SOM FÅR VARA MED I EM I UNGA BAGARE 2012! 
Jag är så nervös, så nervös. Skulle vara så otroligt roligt att få representera Sverige i Frankrike i november. 
 
Det är ju iaf tur att övning ger färdighet. Vissa nätter går allt på tok men i går hade jag världens flyt och kunde börja jobba jobba med en bra känsla i magen. Inte panik som ibland. Igår tränade jag vete, frallor och wiener. ikväll lär det bli matbröd, skådebröd och kanske nåt av de övriga 3. Beroende på vilken tid jag åker dit..
 
 
Igår fick jag mitt startbevis till Midnattsloppet oxå. På baksidan fanns en karta över banan, funderar på att provspringa i helgen. Ska åtminstone hämta tävlings t-shirten och tidtagar chippet innan alla andra oxå kommer på det. 
 
 
 
♥Dalkullan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0