Morgon i bageriet

Igår utlovade jag bilder från en morgon i bageriet... jag hade inte riktigt möjlighet att ta bilder medan vi arbetade.. men jag tog några och så tog jag på vår välfyllda butik, minuterna innan öppning.

Nu sitter jag på Cityterminalen i Stockholm och väntar på mamma som kommer med Masexpressen om 20 min :D Lyckades somna på bussen, mellan Stavsnäs och Slussen, ungefär när vi var i Nacka... Lyckat! Lagom mosig 10 min senare när vi var framme :/ Aaja nu har jag köpt en cola jag häller i mig av så piggnar jag nog till en aning :P
Det blir inget långt maffigt inlägg idag eftersom jag inte riktigt hinner men jag ska försöka gottgöra det en annan gång :D

Nu bilderna!

Seglarbullar på g 03:00 på morgonen :D

Ett stick med några av de drygt 1000 bullarna vi gör i snitt per dag.

Kristina & Carro bakom välfyllda disken!

Smaskiga hallongrottor..

Mazariner



Kanelbullar

Kardemummaknopar


Smörbullar



Seglarbullen vår specialitet!!

Nu kom mor!

Hej och Tack!

// Dalkullan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0