En låååång dag...

Helt slut efter en lång arbetsdag.. började 00:45 efter ungefär 1,5 timmes sömn... Jobbar på och allt flyter som det ska.. efter 9 timmar tänker jag gå en trappa upp och sova. Då ringer Chefen... vi åker nog om en timme det har börjat.. (hans sambo ska ha barn vilken sekund som helst nu).. jag får stanna kvvar och ta hand om vetedegen. Vid tolvtiden kom leveransen  från Bageriprodukter oxå... bara att kånka in 18x30 kg vetemjöl 3x30 kg fint råg 2x25 kg salt 25 kg pärlsocker mm mm...
Jag tror inte jag behöver ha dåligt samvete över att jag inte orkar/hinner träna dagar som denna.

Blir inget långt inlägg idag... Samma anledning.. börjar inatt igen ungefär samma tid..

I morgon kommer inlägget om Månadens sötsak som blir Bidrag #1 Tranbärstryffeln efter omröstningen.

Sov sött eller du som är ledig.. NJUT av en härlig sommar :)

JAG SER MED GLÄDJE FRAM EMOT MORGONDAGENS REGNVÄDER

// Dalkullan i Skärgården

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0