9 dagar kvar

Hej och godmorgon alla läsare!
9 dagar kvar till jul nu.. så härligt! Det har börjat märkas på riktigt på jobbet nu därav den lite knapphändiga uppdateringen här.
Man skulle dock kunna tro att tomten tagit miste på dagarna. De senaste dagarna har jag nämligen fått massa roliga presenter!
Halsbandet jag vann från LillasysterE

Lite härlig inspiration ramlade in i brevlådan :D

Ett paket med lite gott och blandat

Sist men absolut inte minst min dammsugarväska från Delicato :)
Har pratat med familjen om att jag skulle få en dammsugarväska. Jag trodde det var ganska självklart att jag menade en väska som ser ut som en dammsugare? För de flesta var det så. Men pappa har nu grubblat länge på vad en dammsugarväska är.. igår när jag så äntligen cyklat till fabriken och hämtat den pratade jag sen med pappa och han frågar "Passar den till din dammsugare nu då?!" Jösses vilken magknip jag fick av skratten som följde! Stackars pappa förknippar Delicato enbart med Delicatobollar :P
För övrigt kan jag tala om att det inte var det lättaste att hitta till deras fabrik.. Men jag fick en härlig cykeltur igår morse innan jobbet :)
Om en halvtimma ska jag ta tunnelbanan mot jobbet för en ny dag med bakning! Efter jobbet ska vi ev. ut och äta nånstans.. Roger och Wictor står för planerna.
Så ha en bra dag nu så hörs vi!
Sanna Nielsen – Låt mig få tända ett ljus
♥Dalkullan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0