20/12-11

20/12 har för mig alltid varit ett magiskt datum i nedräkningen till jul. Jag kan inte riktigt förklara varför men det är nog det faktum att man går in i rätt tiotal när man räknar.. Det är bara känslan.
Idag hade jag Johanna på besök. Vi gjorde tacos och satt och pratade i flera timmar, riktigt rackarns trevligt!
Vi kunde konstatera att vi i många lägen delar samma känslor. Att vi båda jobbar med det här att bo själva i huvudstaden utan familjen. Hur roligt det är att få jobba med det vi båda gillar, att ha kommit in i rutinerna och gänget på jobbet och hur tomt det är när man inte har sina syskon att reta.
På jobbet laddar vi mentalt för kommande dagarnas hysteri. Kollade som hastigast på klämman med beställningar till på fredag.. "It's gonna be a looong day" det kommer bli roligt och intensivt. Det knepiga blir nog att få plåtarna att räcka till och sticken för den delen. Men den dagen den sorgen ;)
Känner att detta blev ett torftigt inlägg.... men.. när ögonlocken inte går att hålla uppe ens med tändstickor.. då bör man släppa taget och ge sig in i drömmarnas värld. Dessutom! Imorgon är det en dag kvar tills syrran kommer å då är det bara en dag kvar till vi åker hem å då är det bara en dag till jul! Så om jag nu sover är det snart i morgon å då är det snart i morgon igen å då är det snart Jul! hehe.. logiskt va?
Michael Bublé – I'll Be Home For Christmas
♥Dalkullan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0