Nytt projekt på g...

Idag har jag invigt marmorskivan på allvar! Att det slutade i fiasko behöver vi kanske inte låtsas om... och det berodde INTE på marmorskivan!! Det var skit bakom spakarna och jag gjorde nog något litet felsteg på vägen..
på´t igen bara en annan gång ;) Det blev ialla fall några vita polkagrisar som familjen kan få sätta i sig om de skulle känna för det.


Jag har de senaste månaderna haft väldigt dålig aptit och ätit väldigt lite (för att vara jag). Men idag blev det ändring på det! Jag förvånade både mig själv och mamma genom att gå och ta mer till kvällsmat!?
Anledningen till mitt ökade intag av mat? Den enklaste sak i världen egentligen... Motion!
Sprang löpartävling igår och idag var det dags för måndagsträningen. Sprang med Sonja och mamma.

Idag har jag införskaffat en klänning att ha på brölloppet vi är bjudna på senare i augusti. Det blev en lila klänning med kort ärm. Skorna hade jag sedan förut.
Det viktigaste när jag provade klänningen var att jag har full rörelsefrihet eftersom jag ska kunna bygga ihop en bröllopstårta i den! HA! Där avslöjade jag vad mitt kommande projekt består i! Om alla mina planer går i lås komer det bli en unik, fin tårta som passar brudparet, miljön och tiden. Kan inte avslöja allt än men det kommer, det kommer. Ska försöka prova göra en av dekorerna i morgon få se hur det tar sig ut! Lovar ingenting... men kaaanske jag lägger upp en bild på en del av tillverkningen i morgon... kanske.


Måste tillägga att mamma kan oxå det här med surdegsbakning! Detta gjorde hon i fredags :P Smaskens så smaskens så. 
 

~

Om man vill veta något måste man ta reda på det själv, vilket betyder att man har mycket att göra

~

Friedrich Nietzsche

 

// Dalkullan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0