tisdag kväll.. 10:00

Mitt dygn är helt upp och ner! Ska strax krypa ner under täcket och sova. Var på jobbet vid 21 igår kväll och tränade innan jag började med nattens jobb 01. Så för min del är det nu tisdag kväll. Eller nåt i den stilen... Ta det med en nypa salt nu kommande veckor när jag refererar till dagar ;)
Har i allafall jobbat färdigt för idag. Gick riktigt bra, både med träningen och "riktiga" jobbandet. Jag är inte helt 100% kompis med ugnarna sen de fick service i förra veckan. Det går mycket fortare än jag är van och bullarna blir gärna lite för mrka på toppen :/ Sen mina SM bullar! Haha de bakade jag i stickugnen och den står ute i ett annat rum än stora bageriet. Jag, glad i hågen, satte in bullarna ställde klockan på 7 min och gick för att röja ihop efter kvällens träningspass. diskmaskinen ångade på och musiken spelade. jag gick i andra tankar och bullarna... blev välgräddade. Men jag tänkte som så att skulle det av någon märkligt outgrundlig anlledning råka hända under riktiga tävlingen kan jag alltid dra till med att "det är bra för sångrösten med lite bränt" och "Visst ska man eftersträva en jämn fin färg? Svart är en färg..en fin färg..  och mina bullar är precis lika kolsvarta allihop!!"
Fast nä gyllenbrunt är en mycket trevligare färg när det gäller bullar.. får ta revanch i morgon kväll.. (fast.. ikväll för er normala människor).
Har just insett att jag nog borde försöka boka in en tvättid i helgen när jag är ledig. Jag börjar lida brist på trosor och strumpor... men det är lite knepigt att passa in i mitt schema som består av.. sova-träna-jobba-sova. I morgon har vi dock personalmöte halv ett på dagen så då måste jag ta mig in till jobbet. På vägen ska jag gå och köpa underkläder så jag har för en vecka till om det skulle krisa ;) ehm.. krisar gör det redan för sista omgången ryker idag.
Bläddrade bland lite bilder och hittade denna på mamma. Saknar dig!! ♥
~
Bästa sättet att lyckas är att överdriva-Oscar Wilde
~
AiluCrash – Turn The Tide (Cilla Turns) - Movie Version
♥Dalkullan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0