1/3 2012

Nu är klockan halv tolv och jag sitter på tunnelbanan hem från jobbet. I mitt huvud snurrar miljoner tankar och idéer. Jag får inte riktigt ordning på dem. Efter jobbet idag kom Moa in och kollade på mina SM prylar. Gav tips och idéer. Konstruktiv kritik och trevligt småprat. Jag gjorde lite matbröd och vi hjälpte Stefan bygga ihop kavlingsmaskinen.. Tyvärr funkar den inte.. Kortslutning :(
Just nu känns SM farligt nära. Men från och med natt till måndag kommer jag vända dygnet totalt. Sova på förmiddagen. Gå upp på eftermiddagen och åka till jobbet och träna till det är dags att jobba vid 01. Sen hem och sova igen.

Idag var jag iväg till vårdcentralen och fick armen omlagd. Hade ont igår kväll och fick då veta varför.. Två nya stora blåsor. En som redan gått sönder och en som sköterskan tog hål på. Hon ansåg dock att det såg fint ut och gick åt rätt håll. Litar på att hon kan sin sak och hoppas omplåstringen håller till på måndag.
När jag sen väl kom fram till jobbet hann jag inte mer än börja innan en reporter och fotograf kom från Östermalmsnytt och ville intervjua. De fick sina svar och bilder och sen rusade de iväg till pressläggning.

Nu skulle jag ge vad som helst för färdig mat framdukad på bordet.. Men jag tar nog en risifrutti och sen får de bli sängen.

Måste passa på att hälsa stort grattis till världens bästa morfar idag oxå <3 ringer dig i morgon (fredag)

<3 Dalkullan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0