Bildspel..

Eftersom jag ännu inte kan det här med att blogga särskilt bra så tänkte jag prova mig fram lite och nu gäller det bilder... jag tänker lägga upp diverse bilder från året som gått. Ett fantastiskt år med fantastiska vänner, mitt bästa någonsin!! Kan verka jobbigt att man fick lov att ge sig ner till Skåne för att uppleva detta men det är nog just det, en riktig nystart, ett oskrivet blad och se vad man kan åstadkomma. Nu har jag flyttat upp ett hack till Hufvudstaden... nytt blad... nya möjligheter... nya problem... nya lösningar... nya erfarenheter!

Men då var det dags för lite bilder... hmm hur går man till väga då?!?!

Ah se där ja!! hela YH-familjen samlad! Sista onsdagen ute på vår sightseing runt skåne... just där ute vid wanås.



Denna ros gjorde jag när vi hade karamellkurs med Mattias Ljungberg från Tössebageriet i Stockholm, blev riktigt nöjd!

Klassens två dalkullor höll ihop i vått och torrt... och när det gick hett till... som vid karamellkokning... eller...



När det gällde att glassa ordentligt på studieresan i Schweiz.. som Delicato för övrigt bjussade på! Tackar tackar!


Ser ni grabben där i mitten... precis, Kim... honom var det ganska synd om.. ensam kille med 15 tjejer :/ Scary!


Jag hade tänkt lägga upp många fler bilder men nu har uppladdnigen valt att strejka så det får bli en annan gång.. Då kommer det dessutom lite mer bilder på bakverk och liknande!

Tack så länge!

Skriv gärna i en kommentar vad du vill läsa om i bloggen...


 


Kommentarer
Postat av: Therese

Vilken fin blogg du har! Den har jag missat helt, men nu är jag trogen läsare // din dalkulla ;)

2011-07-13 @ 18:12:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0